قوانین

قوانين رزرو اينترنتي هتل هاي داخلي :

قوانين رزرو:
1) صحت اطلاعات درج شده هتل ها و كليه اطلاعات و مشخصاتي كه از هتل و هتل آپارتمانها اعم از:
نرخ نامه، روش محاسبه عوارض، حق سرويس، وجود صبحانه ، استخر و سونا، ترانسفر از فرودگاه ، راه آهن و كليه امكانات و تجهيزاتي كه بر روي سايت halitravel.com و سايت هاي متصل به آژانس ستاره الماس هالي قرار دارد، عينا از هتل مربوطه استعلام شده است و شبكه عينا مطالب را در سايت نمايش داده است، كليه مسئوليت هاي مربوط به اطلاعات بر عهده هتل مورد نظر مي باشد.
شما كاربر گرامي در صورت ايجاد كوچكترين شك و ترديد در خصوص اطلاعات ذكر شده، بر روي سايت مي توانيد، قبل از اقدام به رزرو هتل مربوطه، اقدام به بررسي صحت و سقم اطلاعات مربوطه نماييد. و از آنجا كه بر اساس سياست كاري شبكه هيچ اطلاعات تماسي از هتل ها بر روي سايت ها قرار نمي گيرد، شما مي توانيد از درگاههاي ديگر اطلاعاتي، اقدام به پيدا نمودن شماره هاي تماس هتل مورد نظرتان نماييد.
2) كليه رزروهايي كه بطور خودكار تا انتها بصورت اينترنتي انجام شده و يا آنهايي كه در مرحلة نهايي با مجوز و تاييد نهايي مركز، نهايي مي گردند با مسئوليت اين مركز تعيين جا و نهايي گرديده اند ، ليكن در مواردي نادر احتمال لغو رزرو تنها چند ساعت (اداري) پس از انجام رزرو اينترنتي بدلايل اشتباهات هتل، مشاهده خرابي و مشكلات در اتاق رزرو شده، دلايل امنيتي، همزماني رزرو با ورود افراد بلند پايه و يا اشتباهات كارمندان مركز هتل وجود خواهد داشت ، كه در اين موارد سعي مي گردد هتل ديگري همان زمان براي مسافر تهيه شده و يا در صورت عدم امكان رزرو هتل جديد، وجه به مسافر بازگردد، و در اين موارد مسافر حق هيچگونه اعتراضي به اين مركز را نخواهد داشت.
3) بدليل نبود بستر آنلاين در بسياري از هتل ها و يا رزرو هتل توسط گارانتي كنندگان هتل و يا مراكز رزرو هتل در تهران حتي پس از انجام رزرو و پرداخت وجهه، بازه زماني جهت رسيدن اطلاعات رزرو شما به بخش پذيرش هتل نياز مي باشد بنابراين ممكن است از زمان قطعي شدن رزرو شما و ارسال اطلاعات به هتل و ثبت و تاييد مديريت آن هتل و بروكراسي اداري هتلها ( علي الخصوص هتلهاي دولتي و نيمه دولتي ) كارمندان بخش رزرو از آن آگاه باشند. در صورت نياز به استعلام مي توانيد به مسئول مرتبط كه در رسيد شما نام وي درج گرديده است تماس حاصل نماييد.
4) – در صورت عدم مراجعه مسافر در زمان رزرو، اتاق براي مسافر خالي نگاه داشته شده و هيچگونه وجهي مسترد نخواهد شد.
5 ) همراه داشتن مدارك سجلي و اوراق شناسايي در زمان مراجعه به هتل الزامي است و آژانس ستاره الماس هالي هيچگونه مسئوليتي در اين مورد نخواهد داشت.
6) شرط استفاده از اتاق مشترك و يا سوئيت آپارتمان و يا اتاقهاي كانكت داشتن محرميت مطابق با شرع مقدس اسلام مي باشد و ارائه‌ي مدارك لازم جهت اثبات محرميت در زمان مراجعه به هتل الزامي است.
7) پذيرش خانمهاي مجرد بدون همراهي مرد محرم ( بجز جزيره كيش ) در هتل امكان پذير نمي باشد مگر اينكه سفر جهت شركت در امتحان , كنكور , مسابقه و…. ويا ماموريت اداري به استناد گواهي لازم امكان پذير است .
8) استفاده از اتاق مشترك در اكثر هتلها براي هر ايراني و فرد يا افرادي كه تبعه كشور ديگري است امكانپذير نمي باشد در صورت داشتن شرايط مشابه قبل از رزرو استعلام گردد در غير اينصورت مسئوليتي متوجه ستاره الماس هالي نخواهد بود.
9) زمان تحويل و يا تخليه اتاق مطابق با قانون آن هتل مي باشد در صورت نياز به تحويل اتاق زودتر از زمان مورد نظر و يا تخليه ديرتر از زمان اعلام شده حتما هماهنگي قبلي انجام پذيرد.
10) تمامي هماهنگي هاي قبلي جهت شرايط خاص بايد در واچر مسافر ( تاييديه رزرو ) ثبت گرديده باشد در غير اينصورت قابل قبول نخواهد بود.
11) در صورت پرداخت به روش غير اينترنتي ( پرداخت غير اينترنتي و يا اينترنتي از طريق غير اين سايت ) بدليل نامشخص بودن واريز كننده فورا بايد پس از واريزي اعلام گردد و تاييديه رزرو دريافت گردد در غير اينصورت مسئوليتي متوجه ستاره الماس هالي وسرويس رزرواسيون نخواهد بود.
12) رزرو پس از پرداخت كامل قطعي خواهد بود، واريزي علي الحساب و يا عدم اعلام به سامانه پس از واريزي و يا مشكلات سيستم بانكي در پرداخت آنلاين بطوريكه وجه آن به حساب اين شركت واريز نگرديده باشد بعنوان رزرو قطعي منظور نخواهد شد.
13 ) ستاره الماس هالي بدليل نسبي بودن خدمات هيچگونه مسئوليتي در قبال مواردي مانند استقبال در فرودگاه و راه آهن، كيفيت اتاق، كيفيت غذا و خدمات هتل و غيره را ندارد .
14 ) قطعي بودن رزرو و شرايط رزرو شده صرفا به واچر ( تاييديه رزرو ) مستند خواهد بود و شرايطي غير از اين رسميت نخواهد شد در صورتي كه در تاييديه رزرو موارد درخواست شده شما ذكر نشده است فورا پيگيري نماييد.
15 ) قيمت اعلام شده با احتساب تمام عوارض , سرويسها و ماليات بر ارزش افزوده 9درصد محاسبه گرديده است و شما در هتل بابت رزرو خود هزينه اي پرداخت نخواهيد داشت.
16 ) تا زماني كه رزرو شما آماده پرداخت نشده باشد احتمال تغيير تخفيفهاي اعلام شده وجود دارد در حقيقت قيمت اعلام شده در تاييديه رزرو شما تازماني اعتبار دارد كه رزرو خود را قطعي نماييد در صورتي كه رزرو شما منقضي گردد احتمال تغيير قيمت مي باشد و ممكن است در صورت پيگيري مجدد قيمت تغيير نمايد.
17 ) ساير قوانين مطابق با قانون رزرو هتل ها در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و مراجع مرتبط مي باشد.
18 ) ساير قوانين رزرواسيون اينترنتي مطابق با قانون تجارت الكترونيك جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
19) جهت آگاهي از شرايط و قوانين لغو رزرو كليك كنيد.
توجه : كساني كه به هر شكل دراين سامانه ايجاد مزاحمت و اختلال نمايند ، اعم از ايجاد رزروهاي موقت متعدد يا تماسهاي تلفني و غيره ، با استناد به قانون تجارت الكترونيك و به عامليت پليس فتا ( پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ) برخورد جدي صورت گرفته و مراتب جهت پيگيري به دستگاه قضايي ارجاع خواهد شد

قوانين هتل هاي بين المللي :

قوانين رزرو :
صحت و سقم اطلاعات درج شده هتل ها و كليه اطلاعات و مشخصاتي كه از هتل و هتل آپارتمانها اعم از :
نرخ نامه، روش محاسبه عوارض، حق سرويس، وجود صبحانه، براي اتاق ها، استخر و سونا، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و كليه امكانات و تجهيزاتي كه mehrbooking.com ، نمايش داده مي شود، عينا از شبكه هاي جهاني رزرو استخراج شده و بر روي سايت نمايش داده است، لذا كليه مسئوليت هاي مربوط به اطلاعات بر عهده هتل مورد نظر مي باشد.شما كاربر گرامي در صورت ايجاد كوچكترين شك و ترديد در خصوص اطلاعات ذكر شده، بر روي سامانه رزرو مي توانيد، قبل از اقدام به رزرو هتل مربوطه، اقدام به بررسي صحت و سقم اطلاعات مربوطه نماييد.و بر روي نام هتل كليك نماييد تا از طريق وب سايت خود هتل اطلاعات تكميلي را بدست آوريد يا با ايميل هتل مكاتبه نماييد
كليه رزروهايي كه بطور خودكار تا انتها بصورت اينترنتي انجام شده با مسئوليت اين سامانه تعيين جا و نهايي گرديده اند ، ليكن در مواردي نادر احتمال ، لغو رزرو تنها چند ساعت ( اداري ) پس از انجام رزرو اينترنتي بدلايل اشتباهات هتل ، مشاهده خرابي و مشكلات در اتاق رزرو شده ، دلايل امنيتي در هتل بدليل همزماني رزرو با ورود افراد بلند پايه و يا اشتباهات كارمندان مركز و يا كارمندان رزرواسيون هتل وجود خواهد داشت ، كه در اين موارد سعي مي گردد هتل ديگري در همان زمان براي مسافر تهيه شده و يا در صورت عدم امكان ، وجه به مسافر بازگردد ، و در اين موارد مسافر حق هيچگونه اعتراضي به اين مركز را نخواهد داشت.
قوانين كنسلي هر هتل مربوط به قوانين رزرو همان هتل ميباشد و در هر رزرو متفاوت است. درصورت درخواست كنسلي ابتدا با مسول رزرو خود بابت هزينه كنسلي هماهنگ نماييد هر چند قوانين مربوطه كنسلي در بخش اطلاعات تكميلي هتل آمده است در صورت عدم مراجعه مسافر در زمان رزرو، اتاق براي مسافر خالي نگاه داشته شده و هيچگونه وجهي مسترد نخواهد شد.
همراه داشتن اوراق شناسايي در زمان مراجعه به هتل الزامي است و سامانه رزرواسيون مهر هيچگونه مسئوليتي در اين مورد نخواهد داشت.
زمان تحويل و يا تخليه اتاق مطابق با قانون آن هتل مي باشد در صورت نياز به تحويل اتاق زودتر از زمان مورد نظر و يا تخليه ديرتر از زمان اعلام شده حتما هماهنگي قبلي انجام پذيرد.
تمامي هماهنگي هاي قبلي جهت شرايط خاص بايد در واچر مسافر ( تاييديه رزرو ) ثبت گريده باشد در غير قابل قبول نخواهد بود.
رزرو پس از پرداخت كامل قطعي خواهد بود , مشكلات سيستم بانكي در پرداخت آنلاين بطوريكه وجه آن به حساب اين شركت واريز نگرديده باشد بعنوان رزرو قطعي منظور نخواهد شد كه اين موضوع حداكثر طي 24 ساعت كاري به اطلاع مسافر خواهد رسيد .
اين سامانه بدليل نسبي بودن خدمات هيچگونه مسئوليتي در قبال مواردي مانند استقبال در فرودگاه و راه آهن ، كيفيت اتاق ، كيفيت غذا و خدمات هتل و غيره را ندارد .
قطعي بودن رزرو و شرايط رزرو شده صرفا به واچر ( تاييديه رزرو ) مستند خواهد بود .
تا زماني كه رزرو شما آماده پرداخت نشده باشد احتمال تغيير تخفيفهاي اعلام شده وجود دارد تغيير نرخ ارز باعث مي گردد قيمت اتاق يك هتل در روزها يا ساعتهاي مختلف تغيير نمايد . بعد از انجام رزرواسيون و صدور رسيد، وب‌سايت تعهد مي‌كند كه هتل در آن تاريخ رزرو شده است؛ اما متضمن ارائه‌ي سرويس مناسب از طرف هتل به مسافر نخواهد بود. ارائه‌ي اطلاعات شخصي صحيح، نظير نام مطابق با نام مندرج در پاسپورت، تعداد مسافران، سن و… بر عهده‌ي كاربر مي‌باشد. مشكلات ناشي از ورود اطلاعات نادرست توسط كاربر، بر عهده‌ي وب‌سايت نخواهد بود ( لطفا نامها را به انگليسي وارد نماييد) اين رزرواسيون فقط در بر گيرنده‌ي رزرو هتل است و شامل مواردي چون حمل و نقل، پاركينگ، اجاره‌ي خودرو و… نيست؛ مگر آن كه قبلا هماهنگ شده باشد و اين موضوع در تاييديه رزرو چاپ گردد.. استفاده از امكاناتي نظير خوراكي و نوشيدني، سونا، جكوزي، استخر، اينترنت و… كه در قرارداد هتل ذكر نشده‌اند، هزينه‌ي اضافي در بر دارد. مسافر موظف است آن‌ها را مستقيماً به هتل پرداخت كند. اگر قرارداد توسط مسافر لغو شود،طبق توافق راجع به كسر هزينه كنسلي بازپرداخت آن تنها از طريق شماره‌ي حساب يا كارت بانكي كه پيش از اين توسط وي اعلام شده، خواهد بود. روند بازپرداخت وجه ممكن است تا يك هفته به طول انجامد. زمان ورود/خروج مسافر به/از هتل، در بخش اطلاعات هتل، بخش رزرواسيون و ايميل تاييد رزرواسيون ذكر شده و مسافر موظف است طبق آن زمان‌بندي عمل كند. در غير اين‌صورت، هزينه‌ي آن بر عهده‌ي مشتري بوده و از تعهدات اين سامانه خارج است. با انجام رزرواسيون در اين وب‌سايت، شما با هتلي كه در آن اتاق رزرو كرده‌ايد؛ قراردادي قانوني مي‌بنديد. در اين قرارداد، ما تنها نقش واسطه را ايفا مي‌كنيم: اطلاعات رزرواسيون شما را براي هتل فرستاده و اي‌ميل تاييديه را از طرف هتل براي شما ارسال مي‌داريم. ساير قوانين رزرواسيون اينترنتي مطابق با قانون تجارت الكترونيك جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
توجه : كساني كه به هر شكل در سامانه رزرو ايجاد مزاحمت و اختلال نمايند ، اعم از ايجاد رزروهاي موقت متعدد يا تماسهاي تلفني و غيره ، با استناد به قانون تجارت الكترونيك و به عامليت پليس فتا ( پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ) برخورد جدي صورت گرفته و مراتب جهت پيگيري به دستگاه قضايي ارجاع خواهد شد
امكان سفر به خارج از كشور و يا ممنوعيت خروج ارتباطي به سامانه رزرو ندارد و اين سامانه صرفا اقدام به رزرو مي نمايد با توجه به اينكه رزرو از طريق شبكه هاي جهاني و بصورت آنلاين انجام مي پذيرد در صورتي كه پس از رزرو متوجه شديد ممنوع الخروج هستيد و يا امكان سفر نداريد مطابق با شرايط كنسلي (كه معمولا 100 % خسارت مي باشد) با شما برخورد خواهد شد حتي درخواست كنسلي شما دقايقي پس از رزرو انجام گيرد با توجه به اينكه رزرو شما از طريق شبكه هاي جهاني و بصورت آنلاين انجام مي پذيرد كنسلي و يا تغيير هتل با شرايط كنسلي ( كه معمولا 100% خسارت مي باشد) امكان پذير است لذا اشتباه دليلي بر امكان كنسلي يا تغيير هتل نخواهد بود.

خدمات و قوانين بيمه مسافرتي :

بيمه مسافرتي رازي
بيمه مسافرت خارجي رايس شوتز (بيمه نامه درمان مسافرت خارج از كشور )
يكي از شرايط صدور ويزا، داشتن بيمه نامه معتبر مسافرتي رايس شوتز (REISE-SCHUTZ) است كه جايگزين بيمه نامه هاي مسافرتي آكسا (AXA) و مفري (MAPFRE) شده است. اين بيمه نامه مورد پذيرش همه سفارت‌خانه‌ها است.
•بيمه نامه مسافرتي از تاريخ خروج بيمه شده از مرز هاي كشور ايران و فقط براي سفر هايي كه مدت آنها بيشتر از 92 روز (سه ماه) متوالي نباشد معتبر است، مگر اين كه مدت بيمه نامه خريداري شده كمتر از 92 روز باشد. بيمه شده مي تواند در مدت اعتبار بيمه نامه به دفعات به خارج از كشور ايران سفر نمايد.
•اعتبار اين بيمه نامه از زمان خروج از كشور (ايران) آغاز مي گردد
•حوادث ناشي از ريسك شغلي تحت پوشش نمي باشد
•هزينه هاي مربوط به بيماريهاي موجود، مزمن، ادامه دار يا بيماريهاي كه بيمه شده قبلا به آنها مبتلا و تحت درمان بوده قابل پرداخت نمي باشد
•هرگونه اعلام خسارت بايد حداكثر ظرف مدت 7 روز به شركت امداد رسان رايس شوتز اطلاع داده شود شماره تماس برلين:
مسافرين سفرهاي خارجي در طول سفر در معرض خطرات و حوادث مختلفي قرار دارند.حوادثي كه در صورت بروز با توجه به شرايط خاص خارج از كشور مي تواند موجب هزينه هاي سنگين و دردسرهاي زيادي شوند از اين رو بيمه مسافرت به خارج از كشور با مزاياي ذيل پيش بيني شده است:
1.پرداخت هزينه هاي درمان، جراحي و دارويي ناشي از حوادث يا بيماري هاي كه در طول مدت مسافرت بروز مي نمايد تا سقف 50 هزار يورو
2.پرداخت هزينه فوريتهاي دندانپزشكي طبق شرايط بيمه نامه
3.پذيرش و انتقال پزشكي به نزديكترين بيمارستان و يا بازگرداندن بيمار به ايران تحت نظارت پزشكي
4.پرداخت هزينه هاي دعاوي حقوقي طبق شرايط بيمه نامه
5.راهنمايي و كمك رساني به هنگام سرقت يا مفقود شدن مدارك مسافرتي
6.بازگرداندن كودكان به ايران در صورت فوت يا بستري سرپرست
7.بازگرداندن جسد به ايران در صورت فوت بيمه شده در طول مسافرت
8.پرداخت هزينه هاي عزيمت همراه به بالين بيمه شده بستري در بيمارستان
9.استرداد بار مسافر در صورت فقدان يا اشتباه مسير بار چنانچه باركنترل شده مسافر تا 12 ساعت به بيمه شده تحويل نگردد، هزينه خريدهاي اضطراري و در صورتيكه اين تاخير به بيش از 48 ساعت منجر شود حداكثر تا سقف مندرج در بيمه نامه غرامت پرداخت مي‌شود.